»V tem odlomku, ki bi ga danes prehitro opredelili kot postdramskega, lahko prepoznamo odmev težav, s katerimi se je nemški književnik in režiser Heiner Müller zagotovo soočal v času zgodovinske mrtve točke, na kateri je bil svet pred padcem berlinskega zidu.«
»Tako Heiner Müller kot Laibach se resnično spopadajo s travmami iz zgodovine 20. stoletja. Nasilje je del te zgodbe. In nasilje spada tudi v našo trenutno družbo. Slovenska zasedba Laibach ve, kako je mogoče z grozečim patosom spraviti množice na noge.«
»Namesto množice delavcev, revolucionarjev, aparatčikov, kozakov, izdajalcev, fanatikov sta le mož in žena ter prostor med njunima telesoma in besedami. Ves zunanji družbeni konflikt panoramskih razsežnosti se stisne med Gleba in Dašo.«
»Kot da ves svet izgine. Vsa političnost je izvedena na odnos med možem in ženo, na dve telesi.«
»Že leta opozarjamo, pa se nekatere težave ne premaknejo z mrtve točke.«
»Na eni točki je bilo le dva centimetra višinske razlike med tovorom in nadvozom, na drugih točkah pa je bilo treba zapreti avtocesto, da smo šli s stare ceste po avtocesti, ker nismo mogli pod nadvozom.«
»…ampak kako požgati dom, ki je tako neverjetno moker? Na katerega ves čas dežuje.«
»Najpogostejše težave, s katerimi so se študentje spopadali, so bile težave s pokrivanjem najemnin in tekočih bivanjskih stroškov.«
»Mladi se danes soočajo s številnimi težavami, ki so posledica globalnega časa in krize.«
»Zaradi tega imam veliko dela, ljudem skušamo zagotoviti zdravila in zdravniško pomoč. Veliko je ranjenih in mrtvih, razmere se slabšajo.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju